Langkau ke kandungan utama

Review & Testimoni Set Lumivie Mary Kay

Review & Testimoni Set Serum LUMIVIE Mary Kay - Cara untuk Hilangkan Jeragat

 Bermula 1hb Ogos 2019, Company Mary kay telah melancarkan SET TERBARU & LEBIH ADVANCE yang menggantikan set Melacep khas untuk atasi masalah Jeragat + Set Cerah sekata       iaitu SET LUMIVIE.

Anda mencari Krim Jeragat???
Anda mencari Produk Hilangkan Jeragat??
Anda mencari Skincare untuk Jeragat???
Anda mencari cara memutihkan muka???

Dun worry, Lumivie SET adalah skincare khas yang focus untuk mencerah, mensekatakan tona kulit muka & memudarkan jeragat secara SELAMAT.



Hilangkan Jeragat

Gambar diatas menunjukkan Bagaimana JERAGAT terjadi. 

Apa itu Jeragat? Jeragat muncul dari akar kulit?? 
Yes, dari akar ke permukaan atas kulit sehingga kita lihat ia sebagai tompok coklat kecil. Tetapi jika dibiarkan tompok kecil ini tanpa dirawat, ia akan bersambung sesama tompok kecil yang lain dan menghasilkan 1 tompok coklat yang besar. Sekiranya tompok besar jeragat terhasil, makin sukar untuk jeragat tersebut dipudarkan.

Produk Mary Kay untuk Jeragat

Cuba anda perhatikan testimoni di atas, selepas 8 bulan kulit puan di atas nampak perubahan jeragat yang semakin pudar. 8 bulan, bukan 8 hari atau 8 minggu. 😊😊 jika anda perhatikan, selepas 8 bulan, kulit puan di atas kelihatan lebih CERAH + JERAGAT SEMAKIN PUDAR. Itulah fungsi set Lumivie. Best kann???

Kenapa 8 bulan nampak perubahan begitu??? untuk pengetahuan anda, kulit kita mempunyai 5 lapisan. 1 lapisan mengambil masa 28 hari untuk untuk diperbaharui. Jika 5 lapisan, anggaran minima dalam 5 bulan. so, selepas 5 bulan, kesemua lapisan kulit anda telah diperbaharui, Anda akan lihat perubahan yang sangat WOW hasil kesabaran anda.

Majoriti rakyat Malaysia tidak sabar untuk melihat Hasil dari sesuatu produk yang mereka beli. Akhirnya, baru 3 bulan pakai, teros berhenti & claim bahawa produk ni x bagus, xnampak ape2 perubahan pon. walhal, kulit die baru diperbaharui sebanyak 3 lapisan sahaja, iaitu separuh jalan. sayang kan??? berhenti separuh jalan. sikit lagi akan nampak hasil yang diidamkan! 😍😍😍






Gambar di atas adalah RINGKASAN untuk anda memahami tentang JERAGAT 

Sekiranya anda membuat rawatan LASER, yes! jeragat anda hilang! tetapi...... jika anda tidak mencegah... iaitu tidak memakai perlindungan pada waktu siang ( sun block at least spf30) jeragat akan terhasil semula, RUGI bukan???? dah buat rawatan mahal2, tetapi masih ada JERAGAT.

So kesimpulannya, mencegah & merawat daripada skincare harian lebih JIMAT & berbaloi BERBANDING rawatan laser sahaja.


Produk Untuk Jeragat




Testimony Lumivie Set Mary Kay


Jom.. iema explain tentang Whitening pula. Tahukah anda, warna kecerahan maksima wajah kita secerah mana??? Seputih Dinding?? Seputih Kapur?? 😆😆

Hihi… meh iema citer sikit ye.. kecerahan kulit wajah kita paling maksima adalah secerah warna kulit pada bahagian dada kita. So, janganla berangan nak putih macam mat salleh…. Tengok kecerahan bahagian dada anda ye. Jika da capai kecerahan yang sama, so tu lah kecerahan maksima anda. Jelas??
cara memutihkan muka
**** so bole compare sendiri punya kecerahan ye, sebab setiap individu berbeza 😁

Ape berlaku jika anda pakai produk skincare dalam masa seminggu da putih melepak! Kebiasaannya anda bole dapat hasil secepat ini bila anda menggunakan Produk Timbang kilo
Alamak, dengar pon macam pelik kan…xkan dalam tempoh seminggu da boleh putih melepak??

Mengikut kajian, kulit mengambil masa selama 28 ari untuk memperbaharui 1 lapisan kulit secara semulajadi. Untuk pengetahuan anda, Kulit manusia mempunya 5 lapisan, so ia mengambil masa lebih kurang 5 bulan untuk nampak kulit betol2 cantik dan sihat.

So, ape yang berlaku sebenarnya ketika anda pakai produk yang bole putih melepak dalam masa seminggu??? Untuk pengetahuan anda, bahan kimia yang tinggi di dalam skincare tersebut membuatkan kulit anda mengelupas/ Peeling. …. Pastu start la muka jadi merah2…..pedihhhhh kalo kene cahaya matahari… ha, sebab ape???? Sebab kulit anda da menipisssss… last sekali, timbul lah tompok2 gelap yg dikenali sebagai JERAGAT di muka anda tuhhh…

uihh! Scary! Sebab nak muka cerah cepat, dapat sume tuuuu termasuklah dapat pakej jeragat.. yg paling sedihnya, kos nak kembalikan kulit muka menjadi sihat tuuuuuuu….banyak tau.. bahkan lebih mahal dari harga produk yg merosakkan wajah anda tuh. 🙍🙍🙍 Sedih kan?
review set serum melacep mary kay
***merana akibat salah produk

Pesanan iema: Jangan pakai pencuci sahaja selama setahun…. Pastu claim.. eh saya da pakai da Lumivie ni….. xde perubahan pape ponnn.. membazir beli…

Eh! Eh!....Ni nak citer sikittt…  pakai pencuci je kan?? Alamak, nak expect ape dengan pencuci tu? Teros hilang jeragat?  haaa…. nak tau x, pencuci ni berfungsi untuk mencuci segala kotoran/mekap pada wajah anda. So kalo awak pakai pencuci shj, so awak kene expect kulit bersih dari kotoran je tau.. bukan teros cerah… ha.. ni la yang iema selalu kene betolkan tau. 

iema x marah tau.... iema gerammmmm kat orang yang berfikiran beli 1 produk expect teros setel masalah dia.  😑







Jom iema citer.....Kenapa wujudnya set???? 
Ada pencuci, ada pelembap, ada serum, ada mask, ada Essence water.... haaa.. setiap 1 produk tu ada Fungsi Keistimewaan dia tau. 

Sebab itu lah, anda kene pakai dengan LENGKAP kalau nak kesan yang sgt2 BERKESAN. Sebab sume tu membantu satu sama lain untuk bekerja mencerahkan kulit anda tau! Haaa… skrg da faham kenapa kene pki 1 full set?? 😁

lagi 1, iema xkan suruh anda beli 1 full set serentak tau…. Sebab tu iema akan suggest step by step ikot bajet anda... biasanya akan Bermula dengan pencuci & pelembap dulu….. kalo da serasi dua tuuuu.. barulah iema akan suggest next produk. Yang paling Best, iema pakai Pencuci ni tahan 8 bulan tau baru abissss.. jimat kan??? Happy giler! Dahla produk Berkualiti TINGGI, jimat lak tuuuu… hihi.. tapiiii.. kalau MAMPU & nak beli 1 full set, dipersilakan. 😇😇😇

So kalau anda x sesuai ape nak buat???? Ha.. pulangkan sajeeee.. Company akan ganti ngn produk lain yg lebih sesuai dengan kulit anda. Dengan syarat, dalam tempoh 90 hari dari tarikh pembelian & masih ada baki 2/3 dari asal. Kalo da nak abis, pastu cakap eh, xsesuai la pakai niii.. memang menipu nauuuu… sebab kalo x sesuai, kita bole Nampak dalam masa 2-3 ari je… kadang2 teros nmpk time lepas pakai tuuu…eh x sesuai nih…ha gitteww..

Ok, jom iema share sikit cara nak putihkan muka secara SELAMAT. Selain dari memutihkan, set ini juga adalah salah satu cara menghilangkan jeragat di muka. Bagi anda yang mempunyai masalah parut gelap jerawat, set Lumivie ni adalah cara menghilangkan parut di muka. Best kan??? Banyak Kelebihan set ni

Jom kita tengok ada ape dalam set Lumivie ni???
Jom tengok Kebaikan Set Lumivie Mary Kay..

1) Lumivie Cleanser (tahan 7-8 bulan)
- Membersihkan kotoran / Mekap
- Menyediakan kulit untuk penjagaan kulit seterusnya
- Membantu kulit dapat menyerap produk penjagaan kulit dengan lebih baik
- Menyerikan kulit kusam





2) Lumivie Essence Water (tahan 4-5 bulan)
- Membersih kali kedua selepas mencuci
- Kulit menjadi lebih cerah dengan segera
- Kilauan kulit seumpama menyerlah dari dalam ke luar






3) Serum LUMIVIE Mary Kay (tahan 4-5 bulan)

Jom kenali FUNGSI serum Lumivie???

1) Mencerahkan
2) Menyegarkan
3) Melembapkan






Testimony Serum Lumivie Mary KAY


Apa kata wanita yang telah menggunakan serum Lumivie ni??
1) Mereka mengatakan bahawa kulit lebih lembap, licin & Nampak terserlah dari dalam
2) Meninggalkan kulit dengan kilauan yang sihat/ menampakkan keserian kulit/ meningkatkan tampilan kulit yang cerah
3) Warna kulit lebih sekata
4) Meningkatkan energy kulit
5) Memperbaiki penampilan kulit yang kusam

4) Lumivie Black Sheet Mask 
- Meningkatkan kecergasan kulit
- Kulit menjadi lebih cerah dengan segera
- Menyekatakan tampilan kulit
- Guna 2-3 kali seminggu






5) Lumivie Moisturising Cream Mary Kay (tahan 4-5 bulan)
- Memberikan kelembapan dengan segera
- Menambahbaikan kecerahan kulit dengan ketara selepas menggunakan sepanjang 4 minggu.
- Dapat diserap dengan cepat oleh kulit
- Kulit menyerlahkan kecerahan berseri
Cara meratakan tona kulit muka








***gamba testimony produk mary kay untuk hilangkan jeragat

So, Produk Lumivie semestinya boleh membantu anda untuk mencerah & memudarkan jeragat secara Selamat!

Jika anda mencari cara hilangkan sunburn di muka ….. YES! Ni lah set Produk Mary kay Melacep yang sesuai untuk anda selesaikan masalah sunburn anda!
cara hilangkan sunburn di muka
Testimoni sunburn hilang selepas guna melacep serum









Wah!, muka nampak lebih Bersih & Cerah lepas menggunakan set Lumivie ni. 😍😍. iema pon sekarang da Upgrade Skincare iema kepada Lumivie Set ni.. Seriously! Best sgt2!!! Jom dapatkn kulit yang lebih Bersih & Cerah dengan Mary Kay.

Wasap je iema untuk dapatkan produk & konsultasi secara Percuma. Iema akan bantu anda!

Pssttt… kenapa kene Consult dengan iema??

1- Konsultasi TIP TOP akan iema berikan! 👍👍😘😘
2 - Iema akan suggest ikot jenis kulit & keperluan kulit anda. Sebab x semua kulit SESUAI.
3 - Guarantee 90 hari. Jika ada masalah, juz inform je
4 - Iema akan bantu sehingga kulit anda betol2 sihat & atasi segala masalah yang anda ingin atasi.
5 - Anda akan mendapat tips2 kecantikan & info detail tentang Penjagaan Wajah yang sempurna
Tunggu ape lagi??? jom wasap iema, lagi cepat Bertindak, lagi cepat dapat hasil yang diidamkan! 😍

Iema | 01113363714
Mary Kay Sales Director
IG : nurnaimahmdkassim
FB : fb.com/ammarabeautyofficial
Klik Sini - Produk Mary Kay yang lain

Popular Posts

Testimoni dan Review Set Serum Melacep Mary Kay

Set Serum Melacep Mary Kay - Produk Mary Kay untuk Hilangkan Jeragat Anda mencari Produk Melacep??? Tahukah anda, Melacep adalah penyelesaian kepada masalah Jeragat & cara memutihkan muka ??? Dun worry, Melacep adalah skincare khas yang focus untuk mencerah, memutihkan muka & memudarkan jeragat secara SELAMAT. Bermula 1hb Ogos 2019, Company Mary kay telah melancarkan SET TERBARU & LEBIH ADVANCE yang menggantikan set Melacep khas untuk atasi masalah Jeragat + Set Cerah sekata       iaitu SET LUMIVIE .    Boleh baca review Iema tentang Lumivie di link ini : Testimoni dan Review Set Lumivie Serum Mary Kay Gambar diatas menunjukkan Bagaimana JERAGAT terjadi. Tahukah anda, Jeragat muncul dari akar kulit?? Yes, dari akar ke permukaan atas kulit sehingga kita lihat ia sebagi tompok coklat kecil. Tetapi jika dibiarkan tompok kecil ini tanpa dirawat, ia akan bersambung sesama tompok kecil yang lain dan menghasilkan 1 tompok coklat yang besar. Sekiranya tompok besar j

Mary Kay Botanical Effects Testimoni dan Review

Mary Kay Botanical Effects - Produk untuk Hilangkan Parut dan Jerawat Assalamualaikum & Morning! Bertemu kembali ye! Hihi… alright, arini iema nak share berkaitan bagaimana cara hilangkan jerawat di muka  ??? Haaaa….Ape Produk Mary Kay untuk hilangkan jerawat???  Anda ada masalah ini??? jom, iema bantu anda dapatkan kulit yang sihat!  apekah definisi kulit sihat??? Tiada jerawat yang serius Kelembapan wajah yang SEIMBANG, tidak terlalu KERING/ BERMINYAK Okey, jom iema cerita sikit Skincare ape dalam Mary kay yang direka khas untuk atasi jerawat??? Anda pernah dengar Mary Kay BOTANICAL EFFECT Set ???  Ha… ni la diaaa.. khas untuk dapatkan kulit yang sihat dan salah satu cara menghilangkan jerawat di muka.  Botanical effect terbahagi kepada 3 jenis/ formula Mary Kay Botanical Effect F1: KULIT KERING Mary Kay  Botanical Effect  F2: KULIT NORMAL/KOMBINASI Mary Kay  Botanical Effect  F3: KULIT BERMINYAK Sebelum anda menggunakan set ni, anda kene tahu jenis kulit an

Kebaikan Menjadi Ahli Mary Kay - Independent Beauty Consultant

Kebaikan Menjadi Ahli Mary Kay - Pengalaman Bergelar Independent Beauty Consultant Ramai yang bertanya kepada saya KENAPA SAYA JOIN MARY KAY & BAGAIMANA INGIN MENJADI AHLI MARY KAY? Jawapan saya : Di Marykay kami digelar PERUNDING KECANTIKAN BEBAS dimana kami bukan ahli/agen/dropship menjual barang semata mata. Iema akan bercerita dengan lebih terperinci selepas ini. Hmm.. Mary Kay???   pernah dengar nama ni?? Ape yg best dengan Mary Kay ni?? Betol keee ada orang cakap pakai produk mary kay ni MAHAL??? P ramai gak yang cakap produk Mary Kay ni sgt BEST. Ada juga yang ramai buat INCOME dengan Mary Kay.. bole ke?? Ok, xyah pening2…iema akan rungkai satu persatu. Jom iema share ape yang BEST sangat Mary Kay ni sepanjang SETAHUN 7 bulan iema berMary Kay.. ;). 1)      Dapat kulit yang sihat & cantik & glowing!!! Waaaaaaa… inilah yang menjadi idaman setiap wanita Kulit iema yang penuh dengan jerawat pasir di dahi ketika 5 bulan pertama pakai Ma

Mary Kay Clear Proof Review dan Testimoni

Mary Kay Clear Proof - Produk Mary Kay untuk hilangkan Jerawat dengan Berkesan.  Assalamualaikum…. Arini iema nak share berkaitan  Produk Mary kay untuk hilangkan jerawat di muka . Siapa ada masalah JERAWAT dan nak tahu cara hilangkan jerawat di muka ? Haaaa… iema akan bantu selesaikan masalah anda!. Sebab, iema pon sebelum ni ada masalah jerawat tau.. huuuu.. puas nak ilangkan…. Kene SABAR yang TINGGI.  Alhamdulillah kulit muka makin BEBAS JERAWAT dengan produk Mary Kay! Yeay!  J  ***gambar dahi iema berjerawat dulu 😰😰 Jom iema ceritakan cara menghilangkan JERAWAT di muka.   Psssstttt.. JERAWAT xboleh hilang tau. Tapi bole dikawal~~~~.. so bagaimana nak KAWAL? Pertama sekali, anda kene tahu ape PUNCA JERAWAT? Haaa… tau ke? cmne JERAWAT TERJADI? Berpunca daripada sisa2 kotoran/mekap yang tertinggal dalam liang pori yang tidak dibersihkn dengan sempurna Berpunca daripada minyak berlebihan yang terperangkap dalam liang pori dan tidak dibersihkan dengan sempur

MARY KAY Skinvigorate Sonic Cleansing Brush REVIEW dan TESTIMONI

Skinvigorate Sonic Cleansing Brush - Produk Mary Kay untuk hilangkan Blackhead Assalamualaikum & Hai, bertemu lagi di entri terbaru kali ini. Iema akan share tentang Beauty Tools yang sangat disukai oleh ramai penduduk Malaysia, iaitu Skinvigorate Sonic .  Dah dengar & tengok video Youtube iema di atas?   Ha.. lebih jelas kan iema cerita dalam bentuk video? ok, Jom tengok gambar beauty Tools ni dulu… ha….ni la gambar Skinvigorate Brush yg BEST tuh! Skinvigorate Sonic vs Skinvigorate  Asyik cakap BESTTTTT jeeee… ape yg BESTNYEEEE??? Hihi.. meh sini iema share ye: Anda ada masalah WHITEHEAD/ BLACKHEAD?? Anda rasa konfiden cuci guna jari 100% BERSIH?? Anda perasan x, da cuci muka hari2, p muka nampk KUSAM ??? Okey, jom iema rungkaikan satu2 yer! Untuk MASALAH PERTAMA: CARA NAK HILANGKAN WHITEHEAD atau BLACKHEAD. Sape kat sini ada masalah whitehead/blackhead ni?? Majority sume ada! Melainkan uollss da guna Skinvigorate brush nih.. hihi..  okey, mane